رئیس هیات گلف هرمزگان 

محدویت منابع نمی تواند مانع پیشرفت شود 



جلسه هم اندیشی هیات گلف هرمزگان برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل  دوازدهمین  جلسه هم اندیشی هیات گلف استان هرمزگان درسال ۱۴۰۱  با حضور بیژن شبانکاره رییس هیات گلف استان ،  کمال ندرتی دبیر هیات، فرشته مسلم زاده  نایب رئیس هیات و روساى انجمن  انجمن بهكاب  ريحانه طبيب زاده ، نسرين بارانى وودبال استان و حسين ميرزاى دبير مينى گلف در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  برگزار شد.
بیژن شبانکاره ضمن عرض خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین (ع)  و تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: هیات گلف استان به ویژه اعضای این خانواده توانمندی خود را از زمان شکل گیری تا کنون به اثبات رسانده اند.
وی افزود: گواه این موضوع، تربیت مربیان، ورزشکاران و داوران با استغداد و توانمندی می باشد که در استان حضور فعال دارند.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور بیان داشت: روسای هیات های شهرستان و کمیته ها نیز نشان داده اند محدویت منابع نمی تواند مانع پیشرفت آن ها باشد و با دستان خالی و با کمترین امکانات موفقیت های چشم گیری را رقم زده اند.
شبانکاره در این نشست ضمن تاکید بر ارتباط بیشتر با آموزش و پرورش گفت: ایجاد ارتباط پایدار برای جذب ورزشکاران جدید و کشف استعدادهای جوان استان برای ما اهمیت بالایی دارد زیرا آینده گلف استان از هم اکنون پایه ریزی می شود.
در این جلسه مقرر شد دوره های آموزشی  گلف و مینی گلف  وودبال و بهکاپ برای هفته سلامت و جام رمضان  برگزار شود و همچنین در مورد آماده سازی زمین های گلف و مینی گلف در ورزشگاه خلیج فارس  بحث و تبادل نظر شد. در پایان جلسه مریم رئیسی  به عنوان نائب رئیس وودبال ، اسمائیل سبزی به عنوان دبیر وودبال  احکام خود را دریافت کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها